直起腰来,我望见蓝色的大海和帆影。

cold

I never felt that It was wise to wish too much
我从来不认为许愿太多是件很明智的事
To dream too big would only lead to being crushed
梦想太大只会破碎罢了
Then I met you,you weren't afraid of anything
然后我遇见了你,你无所畏惧
You taught me how to leave the ground to use my wings
你教我如何利用我的翅膀展翅高飞
I never thought a hero would ever come my way
我从没想到一个英雄会进入我的世界
But more than that I never thought you'd be taken away
但我更没想到你会被带走

Now It's cold without you here
没有你的这里冰冷彻骨

It's like winter last all year
就像持续了整整一年的寒冬

But your star's still in the sky
但你的星星依然在那片天空

So I won't say goodbye
所以我不会说再见

I don't have to say goodbye
我不用说再见


RWBY第一季vol.3ed,淡圈太久也拒绝了很久现在才补起来,天妒英才,这也不是一个单纯的充满希望的英雄冒险故事,但是我们都曾经以为,我们会永远在一起,无所畏惧。

评论
热度(1)
 

© 南林 | Powered by LOFTER