直起腰来,我望见蓝色的大海和帆影。

In the End It's Easy -- Belarus

Digging holes in the snow
冒着雪挖坑
Playing birds in the trees
在树上和小鸟打发时间
Picking hopes in the efforts
奋力抓住所有的希望
The street has no name
在无名的街道
It's teaching me how to sing
我学会了如何唱出自己的心声
I'm roller-skating in the balance
我平平稳稳地溜着滑冰
Our watch as the messes soul gathered
我们的时间就像乱糟糟的灵魂那样交错
Make sounds in the end could change visions
最后一刻的声响,往往能改变眼前的幻觉
Ashamed is not to touch ever
那些你从未尝试过的羞愧
I want you to understand
我希望你能明白

What a game's in the sun
这是一场烈日下精彩的球赛
A brother's joking of the dark
而另一个自己却在嘲笑着自己
Since the time has forgotten
由于时间已经飞逝
I'm a student shocked with a brest
从前的我是多么的幼稚青涩
We've never missed the face
可我从未忘记彼此的样子
You've given me a legend
你给我留下了想象的空间
No words could relate to this better
再也想不到别的词可以和legend这个词相比了
Say when I would run lot quicker
直说吧, 我要奔得更疯狂
Your skin isn't meant to be thicker
你并不是天生就那么的过分
Be thankful for what you've owned
感激你现在拥有的一切,知足吧

Move-outs now is getting much bigger
我们之间的时差越来越大
Stand out tickets as it comes never
那令人回味的航向幸福的旅程仿佛从来没有过
This says the all of the above matters
这上面所说的一切
I'm starting to understand
我才开始懂得
I want you to understand
我希望你也能明白
I've finished this in the dark
我写完这些的时候,天已经很晚了
Taking words I could say and putting them together
我只能用的只言片语,把它们组合在一起
I'm sure I'll see you again
我知道我一定能再见到你
A moment silence and free
在一个轻松自在并且很安静的时刻
To let the memories gather
那一刻,所有的记忆都会重组的
This sound is gonna get thinner
可是,这声音已经越来越小了



我突然就想多说几句,在每首歌里悄悄发泄情绪

总是小心翼翼
害怕被注视,胜过孤独无依
不要用你深黑的眼睛看着我,黑暗的颜色会让我容易入睡,认为自己潜进了梦里,
不要骗我,连同现实一起。

所以我才孤独无依,我愿意保持清醒,在这短短的时间里。

感觉到这儿了,什么矫情的话都说的出来。

评论(8)
热度(1)
 

© 南林 | Powered by LOFTER